Public Disturbance
The Janoskians are invited to perform a stunt at a star-studded birthday bash for Alison, the daughter of a famous media mogul (Mike Tyson). When their act gets cancelled at the last minute, the pranksters plan the ultimate heist to hijack the dull party and create the largest public disturbance of their lives.