Pulse
After her boyfriend commits suicide, a psychology student (Kristen Bell) and her friends begin receiving unsettling e-mails and video messages. After a number of disappearances across campus, she teams up with a computer hacker (Ian Somerhalder) to shut down the deadly force before it spreads to the rest of the world.