Rams
For over 50 years, Dieter Rams has left an indelible mark on the field of product design with his iconic work at Braun and Vitsoe, and his influence on Apple. So at 86 years old, why does he now regret being a designer? "Rams" is a design documentary, but it’s also a rumination on consumerism, sustainability, and how technology is changing human behavior. Dieter's philosophy is about more than just design, it’s about a way to live. Directed by acclaimed filmmaker Gary Hustwit, the film features an original score by pioneering musician Brian Eno.