Ralph Breaks the Internet
Video game bad guy Ralph and fellow misfit Vanellope von Schweetz must risk it all by traveling to the World Wide Web in search of a replacement part to save Vanellope's video game, "Sugar Rush." In way over their heads, Ralph and Vanellope rely on the citizens of the internet -- the netizens -- to help navigate their way, including an entrepreneur named Yesss, who is the head algorithm and the heart and soul of trend-making site BuzzzTube.