Recess: School's Out
The school year is finally over, and T.J. Detweiler is looking forward to a fun-filled summer. Boredom quickly sets in until T.J. uncovers a scheme to do away with summer vacation! Former principal Dr. Benedict, who once tried to eliminate recess from the school day, now plans to use a laser beam to alter the weather and create permanent winter. It sure would be tough to go to school year-round, so T.J. calls in all his friends for help.