Reset
Stunningly gorgeous and delicate in both subject and treatment, “Reset” depicts renowned choreographer and dancer Benjamin Millepied (best known for choreographing the dance sequences in Black Swan) as he attempts to rejuvenate the Paris Opera Ballet in his new position as director. With appearances by composer. Nico Muhly, Opera alumna Aurélie Dupont, and designer Iris van Herpen, Reset is a delightfully aesthetic affair.