Resident Evil: Afterlife
In a world overrun with the walking dead, Alice (Milla Jovovich) continues her battle against Umbrella Corp., rounding up survivors along the way. Joined by an old friend, Alice and her group set out for a rumored safe haven in Los Angeles. Instead of sanctuary, they find the city overrun with zombies, and a trap about to spring.