Meet Cute
Sheila, a young woman grappling with suicidal thoughts, discovers that a tanning bed in a nail salon is a time machine. Traveling back 24 hours, she relives the best date night of her life over and over, only to decide that her boyfriend, Gary, needs some fixing. Unaware that meddling with the past could ruin the future, Sheila goes even further back in time to turn him into the perfect man -- even though he was already pretty perfect.