Rumours
Ricocheting between comedy, apocalyptic horror, and swooning soap opera, Rumours follows the seven leaders of the world’s wealthiest democracies at the annual G7 summit, where they attempt to draft a provisional statement regarding a global crisis. With unexpected, uproarious performances from a brilliant ensemble including Cate Blanchett, Rumours is a genre-hopping satire of political ineptitude.