The Rhythm Section
Stephanie Patrick veers down a path of self-destruction after a tragic plane crash kills her family. When Stephanie discovers it wasn't an accident, she turns to a former CIA operative who can help her find the culprits. But her quest to uncover the truth soon turns into a full-blown quest for revenge as Patrick decides to punish those responsible.