Sacramento
Following the death of his father, energetic and free-spirited Rickey (Michael Angarano) convinces long-time friend Glenn (Michael Cera) to go on an impromptu road trip from Los Angeles to Sacramento. Frustrated by Rickey’s Peter Pan complex, Glenn is encouraged by his pregnant wife Rosie (Kristen Stewart) to go on the adventure to reconnect. In the worn yellow seats of Glenn’s old college convertible, the two men confront their anxiety-ridden lives, addressing past mistakes and questioning what their futures hold.