Safari
VENICE FILM FESTIVAL: OFFICIAL SELECTION. Africa. In the wilderness impalas, zebras and other creatures graze by the thousands unaware that behind the bushes German and Austrians in holiday lie in wait, staking their next prey. A search to discover and portray what motivates such people to hunt, and why they can even become obsessed by it. A vacation movie about killing, a movie about human nature.