Saving the Restaurant
Příběh boje amerického odvětví služeb o přežití v době pandemie covidu-19 vyprávěný prostřednictvím mistra sommeliera a úspěšného restauratéra Bobbyho Stuckeyho, který se snaží zachránit americké restaurace.