Saw III
With his new apprentice Amanda (Shawnee Smith), the puppet-master behind the cruel, intricate games that have terrified a community and baffled police has once again eluded capture and vanished. While city detectives scramble to locate him, Doctor Lynn Denlon (Bahar Soomekh) and Jeff (Angus Macfayden) are unaware that they are about to become the latest pawns on his vicious chessboard.