Sawah
Samir’s dream to take part in a prestigious DJ championship in Brussels is shattered to pieces when his flight is redirected to Luxembourg. The real adventures begins when he loses all his papers and gets mistaken for a refugee. This comedy shows DJ Skaarab’s new encounters in order to recover his identity.