School Daze
At historically black Mission College, the activist-minded Dap (Larry Fishburne) immerses himself in a world of political rhetoric and social movements -- one day he hopes to rally the students as a united front. At the other end of the spectrum, Julian (Giancarlo Esposito), the head of the biggest fraternity on campus, is more concerned with maintaining a strict social order. In between, Dap's conflicted cousin, Half-Pint (Spike Lee), spends most of his time rushing the fraternity.