Smokin' Aces
Sleazy entertainer Buddy "Aces" Israel (Jeremy Piven) incurs the wrath of crime boss Primo Sparazza when he agrees to testify against the Las Vegas mob. Two FBI agents (Ray Liotta, Ryan Reynolds) have the difficult task of protecting him from a motley assortment of bounty hunters, hit men and nefarious vixens who are converging on his Lake Tahoe encampment to rub him out and collect a hefty reward.