Sex Tape
When Annie (Cameron Diaz) and Jay (Jason Segel) first meet, they have an instant and intense romantic connection. However, 10 years and two children later, the flames of passion have dimmed to dull embers. To bring back the spark, the couple decide to record themselves trying out every position in "The Joy of Sex," which seems like a great idea at the time -- until they discover that their private recording has gone public via the Internet.