Sicko
Controversial filmmaker Michael Moore takes an in-depth look into the US healthcare system, which is seemingly driven by profits. He compares it to the systems in the UK, Canada, and France which all offer free medical care, as well as offering insight from doctors and patients from each country to determine which model works best.