Sleepless
Undercover Las Vegas police officer Vincent Downs (Jamie Foxx) finds himself caught in a high-stakes web of corrupt cops, internal affairs and murderous gangsters. When a failed heist leads to the kidnapping of his teenage son (Octavius J. Johnson), Downs must race against time during a wild and restless night to save him and bring the criminals to justice.