Shall We Dance?
John Clark is a meek workaholic who feels trapped in a dull, mind numbing existence. One night, his whole life changes after the sight of a beautiful dance instructor inspires him to break out of his mold and sign up for some fancy footwork. Featuring Golden Globe winner Richard Gere, Golden Globe nominee Jennifer Lopez, Academy Award winner Susan Sarandon and Oscar nominee Stanley Tucci.