Smoke Signals
Though Victor and Thomas have lived their entire young lives in the same tiny town, they couldn't have less in common. But when Victor is urgently called away, it's Thomas who comes up with the money to pay his trip. There's just one thing Victor has to do: take Thomas along for the ride.