Smurfs
Smurfette (Rihanna) leads the crew on a daring rescue mission to save Papa Smurf (John Goodman) after he is mysteriously kidnapped by the evil wizards, Razamel and Gargamel. The Smurfs team up with new friends on an epic adventure that takes them into the real world, where they discover that their true destiny is to save the universe.