Son of the Pink Panther
When Princess Yasmin of the kingdom of Lugash is kidnapped by Hans Zarba, Police Commissioner Charles Dreyfus comes to Nice, France, to supervise the rescue effort. Clumsy policeman Jacques Gambrelli is assigned to assist him — and Dreyfus is appalled to learn Jacques is the illegitimate son of his old nemesis, the late Inspector Clouseau. While Jacques pursues the princess, Dreyfus romances Jacques' mother.