Play Dirty
An expert thief rolls out the biggest heist of his life in Play Dirty, an action-packed thriller from director Shane Black. Parker (Mark Wahlberg), along with Grofield (LaKeith Stanfield), Zen (Rosa Salazar) and a skilled crew, stumble onto a score that pits them against the New York mob in this gritty, clever caper.