Spirit: Stallion Of Cimarron
Follows the adventures of a wild and rambunctious mustang stallion as he journeys through the untamed American frontier. Encountering man for the first time, Spirit defies being broken, even as he develops a remarkable friendship with a young Lakota brave. The courageous young stallion also finds love with a beautiful paint mare named Rain on his way to becoming one of the greatest unsung heroes of the Old West.