Star Trek Into Darkness
The crew of the Starship Enterprise returns home after an act of terrorism within its own organization destroys most of Starfleet and what it represents, leaving Earth in a state of crisis. With a personal score to settle, Capt. James T. Kirk (Chris Pine) leads his people (Zachary Quinto, Karl Urban, Zoë Saldana) on a mission to capture a one-man weapon of mass destruction, thereby propelling all of them into an epic game of life and death.