The Creator
As a future war between the human race and artificial intelligence rages on, ex-special forces agent Joshua is recruited to hunt down and kill the Creator, the elusive architect of advanced AI. The Creator has developed a mysterious weapon that has the power to end the war and all mankind. As Joshua and his team of elite operatives venture into enemy-occupied territory, they soon discover the world-ending weapon is actually an AI in the form of a young child.