Sudden Death
Ex-fireman Darren McCord (Jean-Claude Van Damme) has a new job working security at the Pittsburgh Civic Arena. Hoping to impress his kids, he's scored tickets to the Stanley Cup Finals, unaware that the place has been taken over by a group of terrorists. Ex-CIA agent Joshua Foss (Powers Boothe) is holding the vice president hostage in a press box and plans to blow up the building if he doesn't pay the ransom. But, when Darren learns of his scheme, he jumps into action to save the day.