Tender Age
Sixteen-year-old Diane lives exclusively in the eyes of her mother, Sophie. Their symbiotic relationship is becoming increasingly troublesome for the teenager. At school, she wants to be loved as she is at home, and expresses her desire in awkward ways, such as exchanging a favor for a look in the toilet. Big-mouthed, provocative and attention-seeking, the young girl wants to prove herself and, for a weekend, live like a grown-up.