The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
Dva nezapomenutelné příběhy pro děti Vítr ve vrbách a Legenda o Ospalé díře se spojily do jednoho úžasného dobrodružství… a to v původní kinoverzi. Nejprve se připravte na divokou jízdu s panem Žabákem, který své přátele, pány Krtka, Krysu a Jezevce, dohání k šílenství. Poté se seznámíte s Ichabodem Cranem, který sní o tom, že získá srdce krásné Katriny van Tasselové nehledě na odpor místního surovce Broma Bonese – i on má totiž na Katrinu zálusk. Tato komická rivalita vede Ichaboda k legendě o Bezhlavém jezdci a končí dramatickým vyvrcholením. Dobrodružství Ichaboda a pana Žabáka, mistrně namluvená Basilem Rathbonem a Bingem Crosbym, překypuje veselým dobrodružstvím, vynikající animací a poutavou hudbou. Obsahuje vyobrazení tabáku.