The Dark Knight
With the help of allies, Lt. Jim Gordon and DA Harvey Dent, Batman is able to keep a tight lid on crime in Gotham City. But when a young criminal calling himself the Joker suddenly throws the town into chaos, the caped crusader begins to tread a fine line between heroism and vigilantism.