The Gate
When Al and Glen's parents leave town for the weekend, Al uses the opportunity to throw a party while little brother Glen and his friend Terry decide to explore a hole left by a tree-removal service in the backyard. When unexplainable phenomena begin occurring, Terry, with the help of his extensive heavy-metal music collection, comes to the conclusion that he and Glen have accidentally opened a gateway to hell.