The Muppet Christmas Carol
The Muppets perform the classic Dickens holiday tale, with Kermit the Frog playing Bob Cratchit, the put-upon clerk of stingy Ebenezer Scrooge (Michael Caine). Other Muppets -- Miss Piggy, Gonzo, Fozzie Bear and Sam the Eagle -- weave in and out of the story, while Scrooge receives visits from spirits of three Christmases -- past, present and future. They show him the error of his self-serving ways, but the miserable old man seems to be past any hope of redemption and happiness.