The Neverending Story II: The Next Chapter
V tomto pokračování filmu z roku 1984 se náš mladý hrdina, opět znuděný skutečným světem, vrací do pohádkové magické země Fantazie a pokouší se přemoci zlo, které hrozí vyhubit dobro. Nalezne zde v sobě zvláštní druh odvahy, připomenutí věčného optimistického dítěte uvnitř každého z nás. V hlavních rolích teen idol Jonathan Brandis ("SeaQuest DSV") a John Wesley Shipp ("Sisters"), režie George Miller ("Andre", "The Man from Snowy River").