The One
In a stunning dual role, international star Jet Li portrays Gabriel Yulaw, a police officer confronted with a sinister form of himself escaped from an advanced, parallel universe and intent on killing Gabriel. His alter ego's hunt culminates in a fateful battle between good and evil that changes Gabriel's perception of reality and forces him to examine the evil hidden within himself.