The Storied Life of A.J. Fikry
A.J. Fikry’s life is not turning out as he expected. He lives alone, his bookstore is in a sales slump, and his most valuable possession, a book of poems, has been stolen. But when a mysterious package appears, he soon discovers he has a second chance at life, and love. Based on the New York Times best-selling novel.