The Swindle
Con artists Victor (Michel Serrault) and Betty (Isabelle Huppert) are a perfect team when it comes to cheating gamblers out of their winnings. But Betty, who's a master of the art of seduction, has a bigger scheme in mind: double-crossing bagman Maurice Biagini (François Cluzet) out of millions of Swiss francs that belong to organized crime. While it sounds like an airtight plan, Victor -- no fool when it comes to matters of deception -- suspects a double cross.