The Tale of Despereaux
Once a thriving place of sunshine and delicious soup, the faraway kingdom of Dor has fallen into sadness. An accident leaves the king brokenhearted; the sunshine fades, and the soup disappears Into this world is born Despereaux (Matthew Broderick), a book-loving mouse and friend to Princess Pea (Emma Watson). When Pea is kidnapped, Despereaux must find a knight's brave heart within his tiny body and rescue his friend.