The Yards
After serving time in prison for taking the fall for a group of his friends, Leo just wants to get his life back on track. So he goes to the one place he thinks will be safe -- home. There he takes a new job with his highly connected and influential uncle. But in the yards, where his uncle now pulls the strings, safe is not how they do business. Unwittingly, he's drawn into a world of sabotage, high stakes payoffs and even murder.