Time and Tide
Hong Kong, present day. A streetwise young man becomes a bodyguard to score quick cash. He soon befriends a once disillusioned mercenary determined to begin life anew with the woman he just married. Although the two men find themselves working together to foil an assassination attempt, their partnership is short-lived: gradually and through uncontrollable circumstances, they will unknowingly be propelled toward opposite sides of a deadly confrontation.