Together
Academy Award nominee Stephen Daldry’s film, Together, starring James McAvoy and Sharon Horgan, is the honest and hilarious story of a family, who like so many, found a way to survive - together. Faced with more than a year locked down together, each partner is forced to re-evaluate themselves – and their relationship.