Three Colors: White
Polish immigrant Karol Karol (Zbigniew Zamachowski) finds himself out of a marriage, a job and a country when his French wife, Dominique (Julie Delpy), divorces him after six months due to his impotence. Forced to leave the France after losing the business they jointly owned, Karol enlists fellow Polish expatriate Mikolah (Janusz Gajos) to smuggle him back to their homeland. After successfully returning, Karol begins to build his new life, while never forgetting his old one.