Trois 2: Pandora's Box
Psychologist Mia DuBois (Monica Calhoun) runs a prosperous private practice, but her personal life is far from satisfactory. As she loses her passion for her husband (Kristoff St. John), she is primed for manipulation by her new, seductive client, Tammy Racine (Chrystale Wilson). Tammy lives on the sexual edge, pushing the boundaries in ways that excite Mia. When she accepts Tammy's invite to an underground club, Mia meets Hampton Hines (Michael Jai White) -- and the beginning of her problems.