Turning Tide
Yann Kermadec sees his dreams come true when he suddenly replaces his friend, Frank Drevil, at the start of the Vendee Globe (the solo sailboat race around the world). Fiercely driven to win, the discovery of a young stowaway in the heat of the race will force him to put everything into question.