Ohnivé koule: Návštěvníci z temných světů
Vydejte se díky režisérům Werneru Herzogovi a Cliveu Oppenheimerovi na úžasnou cestu po naší planetě a napříč celým vesmírem. Dozvíte se, jak meteority, padající hvězdy a drtivé dopady probudily naši zvědavost ohledně jiných světů a přiměly nás přehodnotit naše osudy.