The Twilight Saga: New Moon
After the abrupt departure of Edward (Robert Pattinson), her vampire love, Bella (Kristen Stewart) finds comfort in her deepening friendship with Jacob Black (Taylor Lautner). However Bella's loyalties are put to the test as she becomes drawn into the world of werewolves, ancient enemies of vampires.