Unhuman
The dead will have this club for breakfast. Blumhouse Television and Epix bring you the story of a high school field trip gone bloody awry. Seven misfit students must band together against a growing gang of unhuman savages. The group’s trust in each other is tested to the limit in a brutal, horrifying fight to survive and they must take down the murderous zombie-creatures… before they kill each other first.