In Bruges
Colin Farrell and Academy Award-nominee Ralph Fiennes star in this edgy, action-packed comedy, filled with thrilling chases, spectacular shoot-outs and an explosive ending you won't want to miss! Hit men Ray (Colin Farrell) and Ken (Brendan Gleeson, Harry Potter) have been ordered to cool their heels in the storybook city of Bruges (it's in Belgium) after finishing a big job. But since hit men make the worst tourists, they soon find themselves in a life & death struggle of comic proportions against one very angry crime boss (Ralph Fiennes)! Get ready for the outrageous and unpredictable fun you will have In Bruges.