Land of Bad
Starring Russell Crowe and Liam Hemsworth, a covert Special Forces operation in the South Philippines spirals into a brutal 48-hour battle for survival. When an elite extraction team is ambushed deep in enemy territory, rookie officer Kinney (Hemsworth) is left outnumbered but determined to leave no man behind. With an air strike closing in, Kinney's only hope hinges on the guidance of Air Force drone pilot Reaper (Crowe), navigating unknowable danger where every move could be their last.